Lista

Jag gör sällan listor, eller gör inte det längre iallafall. Men men, hittat hos Caroline Lundh/ Mini


Mitt bästa köp: Min senaste DKNYväska.
Mitt sämsta köp: Ett par fula ralph-lauren jeans. Som sitter helt galna ut och ser bara billiga ut.
Mitt dyraste köp: Grejen är att mina dyraste köp betalar jag inte själv. Men, en crémevit DKNY-väska och en handstickad odd molly från deras höst/vinterkollektion - 08 (har beställt den, och pris i butik är dyrt som attan)
Mitt billigaste köp:
En gräddvit tjockstickad kofta från forever21 för 30 kr.
Mitt senaste köp: En chiffonklänning från H&M
Mitt nästa köp: några baslinnen och någon klänning till kanske?
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Oj, har sjukt många. Men en chanelväska från secondhand i USA, en Pradaväska från Ebay och sånt som man verkligen kunde sparat pengar på.
Mitt önskeköp: En mulberry bayswater, en balenciaga motorcycle, en hermés birkin, en Prada fairybag, en Chanel 2.55, en marchesaklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0